ELEKTRONICZNY REGULATOR OBROTÓW DO SILNIKÓW SZCZOTKOWY ESC 40A 6-15V
2 KANAŁY OBSŁUGA 2 SILNIKÓW NIEZALEŻNIE (Łódż, czołg)
Specyfikacje:
-Przystosowane napięcie: 6v-15v (nie używaj wysokiego napięcia, 5 / 6S może się spalić w ciągu kilku sekund)
-Może używać 795 775 540 550 380 390 silnika wysoki prąd
-Prąd: pojedynczy do przodu 40A, do tyłu 20A
-Rozmiar: 54x48mm waga: 55g (w tym drut, radiator)
-Przewody 16AWG, długość 18cm
-Konektor XT60
Jak zidentyfikować kierunek do przodu i do tyłu
1) kanał przepustnicy odbiornika jest zmieniany na układ sterowania. Podczas popychania oleju układ sterowania obraca się w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, patrząc od góry do dołu.
2) użyj również testera PWM naszego sklepu, aby podłączyć odbiornik do testów, a wzrost wartości paliwa jest dodatni)
Punkt środkowy pilota jest ustalony na PWM 1500us (+ 50-50), a bieg jest automatycznie dostosowywany z 900-1100 i 1900-2100.
Zacznij od punktu środkowego (jeden sygnał dźwiękowy przy włączaniu i dwa sygnały dźwiękowe w punkcie środkowym 1500, ESC rozpocznie się)
Z ochroną poza kontrolą (utracony sygnał (w wypadku linia sygnału został odłączony)), dla bezpieczeństwa i ochrona silnika, musisz przywrócić przepustnicę do środka i odblokować ponownie
Power-down ochrony:
Napięcie zasilania jest niższe niż 4V, ESC restart ochrony (takich jak: wysoki prąd rozładowania, słaba wydajność napięcie baterii spadek jest zbyt duża, ochrona ESC, silnik zatrzymuje się po ochronie, A napięcie baterii odzyskuje po zatrzymaniu silnika z powrotem do punktu środkowego, słychać ponowne odblokowanie silnika)
Bec wyjście 5v max 3A, aby zaspokoić potrzeby odbioru i układ sterowania zasilania
Zabezpieczenie przed przegrzaniem (przegrzanie 90 stopni, ESC zatrzymuje wyjście, i odzyskuje po ochłodzeniu)
Do użytku w zamkniętym środowisku można radiatory zmodernizować i zainstalować lub uszczelnić całą płytę termicznie przewodzącym smarem silikonowym, który jest wodoodporny i rozpraszający.
Kluczowe punkty debugowania sterowania mieszanego:
-Najpierw upewnij się, że silniki do przodu i do tyłu są w jednokierunkowy. (Jeśli silnik obraca się nieprawidłowo, wymień przewody stopnia za silnikiem)
-Następnie dostosować kierunek, jeśli nie jest zgodnie z oczekiwaniami, pilot może być odwrócony, ustawić go z powrotem
ESCs bezpośrednio pozyskują komponenty od producentów marki, podwójna grubość miedzi
Dual-mix ESC ma następujące tryby :
-Mieszany tryb sterowania (tryb przepustnicy/kierownicy): 2 lub 3 kanały (2 kanały są zalecane, ponieważ 2 kanały automatycznie wracają do środka) w celu sterowania przepustnicą, 1 kanał (lub 4 kanały) do kontrolowania różnicy prędkości kierownicy, 100% przełożenia przepustnicy, 100% przełożenia kierownicy, priorytet kierowania. Nadaje się do: czołg (w tym trybie, sterowanie bronią może odtwarzać czołgi), wózek z napędem na 4 koła (można zainstalować apm)
-Dwukierunkowa niezależna: jest odpowiednikiem dwóch niezależnych ESCs (jeśli chcesz symulować prawdziwy czołg, białe trzy przewody na końcu wejściowym są podłączone do przepustnicy odbiornika (3 kanały), a żółty pojedynczy przewód jest podłączony do odbiornika 2 kanały; Ale w rzeczywistości zbiornik Henglong jest również mieszanym trybem sterowania, ponieważ lepsza praca)
-Dwukierunkowa synchronizacja: w mieszanym trybie sterowania nie podłączaj ani jednego żółtego przewodu, aby dwukierunkowe wyjście silnika było spójne.
Jak pokazano poniżej, po prawej stronie tylnej części deski znajduje się złącze lutowane j1. Po spawaniu jest to tryb podwójny niezależny (podczas gdy indeks jest drukowany obok złącza lutowniczego, czyli niezależny).
Uwaga:
1) lewy i prawy przewód silnika zaznaczony na zdjęciu (łatwy do rozróżnienia), silnik nie może być zdezorientowany, w przeciwnym razie ESC może się spalić w ciągu kilku sekund
2) zabezpieczenie przed przegrzaniem działa tylko wtedy, gdy używane są oba obwody. W przeciwnym razie trudno jest uzyskać efekt, jeśli tylko pojedynczy obwód jest używany do regulacji nierównomiernego ogrzewania i chłodzenia.
3) silnik +-oprócz kondensatora przeciwzakłóceniowego C104, nie można podłączyć innych kondensatorów (na przykład: 2uf lub więcej kondensatorów)
4) niektóre silniki ESC o prądzie mniejszym niż 2A nie mogą używać tego ESC, ponieważ silniki o małych uzwojeniach z gęstymi uzwojeniami będą zakłócać potencjał po obróceniu silnika, A przepustnica zatrzyma się na więcej niż 90%. (Proszę wybrać 2A lub 5A ESC dla motoreduktory z prądem mniejszym niż 2A)
Pakiet zawiera:
1 * 40A szczotkowane ESC
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.