Odstąpienia od umowy – zwroty
Odstąpienia od umowy – zwroty
Informacje przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość:
Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas gdy koszt odesłania jest wyższy, niż zwykła paczka pocztowa.
Jak mogę zgłosić odstąpienie od umowy zawartej na odległość?
Możesz wybrać najwygodniejszą dla siebie formę- Zgłoś odstąpienie w sklepie internetowym, korzystając z poniższego formularza zwrotu i postępuj zgodnie z wytycznymi, jakie otrzymasz na swój e-maila albo skontaktuj się z nami telefonicznie.
- Wypełnij formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - możesz skorzystać z naszego wzoru lub użyć własnego - i wyślij go do nas wraz z towarem lub w formie elektronicznej.
Gdzie zwrócić towar w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość?
Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę- Zapakuj towar, zabezpiecz przesyłkę przez uszkodzeniami w transporcie i odeślij go do nas, wraz z formularzem zwrotu.
- Adres do zwrotów oraz reklamacji
tel 889157373
W jakiej sytuacji nie można skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku umowy:- Dotyczącej towaru będącego rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Konsumenta lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Dotyczącej towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. depilatory, strzyżarki, suszarki, prostownice, golarki itp.).
- Której przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. gry komputerowe, oprogramowanie, filmy, muzyka, itp.).
- Dotyczącej świadczenia usługi dodatkowej, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utarci prawo do odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotom nie będącym Konsumentami (np. jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki, instytucje, itd.).
Klient składając zamówienie w naszym sklepie oraz wybierając dostawę za pomocą wysyłki na wskazany adres bądź do punktu odbioru ma obowiązek odebrać zamówiony towar. Nie odebranie przesyłki nie powoduje unieważnienia transakcji oraz nie jest to traktowane jako zwrot towaru na zasadach konsumenta. Przesyłka nieodebrana wraca do nadawcy. Koszt ponownej obsługi przesyłki nie odebranej to 30zł Poza tym Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za koszty przesyłki w obie strony plus koszty magazynowania stanowiące 20zł za każde 7dni. Dodatkowo sprzedawca będzie domagał się wynagrodzenia za poniesioną szkodę, tj. żąda należytego wykonania umowy sprzedaży i naprawienia szkody wynikłej z nienależytego jej wykonania oraz zwrot poniesionych kosztów powstałych wskutek działań na rzecz wyegzekwowania należności
Składajac zamówienie akceptujesz regulamin i politykę prywatności obowiązujące w naszym sklepie.
Formularz odstąpienia od umowy
.....................................................
.....................................................
.....................................................
Dane Klienta:
Dane Przedsiębiorcy:
MMHobby
Szopa 2A
83-334 Miechucino
Ja/My (*) niniejszym odstępuję/odstępujemy (*) od umowy sprzedaży następujących towarów/ świadczenia następującej usługi (*):
Data zamówienia: |
|
Data odbioru towaru: |
|
Imię i nazwisko / Nazwa / konsumenta (-ów) (*): |
|
Adres konsumenta (-ów): |
|
Proszę o zwrot zapłaconej ceny towaru wraz z poniesionymi przeze mnie/nas (*) kosztami dostawy towaru na niniejszy numer rachunku bankowego / w następujący sposób (*): |
|
Podpis konsumenta (-ów) (podpis jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej, w wersji elektronicznej nie jest potrzebny): |
|
Miejscowość, data: |
*niepotrzebne proszę skreślić