Szukaj

Wpisz szukany produkt


Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Bestsellery
Polecamy

Messerschmitt Bf.110 - 1200mm

1,100,00 zł

Wysyłka:14 dni
Produkt dostępny (1 szt.)
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Zyskujesz 55 punktów Punkty programu lojalnościowego
Kupując produkty objęte programem lojalnościowym, zbierasz punkty, które możesz później wymienić na kupony rabatowe do wykorzystania w sklepie.
Opcja dostępna tylko dla klientów zarejestrowanych.

Durafly Messerschmitt Bf.110 - 1200mm 


Historia samolotu:
Samolot ten powstał w zakładach Bayerische Flugzeugwerke (BFW) w ramach konkursu na ciężki myśliwiec dla lotnictwa niemieckiego - Luftwaffe. W Niemczech nazwano tę nową klasę samolotów Zerstörer (niem. niszczyciel). Oryginalne oznaczenie samolotu to Bf 110, pochodzące od skrótu ówczesnej nazwy wytwórni, często spotykane jest jednak także oznaczenie - błędne - Me 110 od nazwy późniejszych zakładów Messerschmitt. Projektantem samolotu był prof. Willy Messerschmitt, budowę makiety, i pierwszego prototypu rozpoczęto w lipcu 1934 roku. Oznaczony jako V1 po raz pierwszy wzbił się w powietrze 12 maja 1936 roku. Napęd Bf 110V1 stanowiły gaźnikowe silniki Junkers Jumo 210 B o mocy startowej 680 KM (500 kW) napędzające dwułopatowe śmigła. Także drugi prototyp V2 oblatany 24 października 1936 roku posiadał identyczne silniki. Dopiero trzeci prototyp V3 napędzały silniki Daimler-Benz DB 600 A z bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy startowej 975 KM (717 kW). We wszystkich trzech prototypach nie montowano jeszcze żadnego uzbrojenia. W serii przedprodukcyjnej Bf 110A-0 (7 sztuk) oraz pierwszej wersji seryjnej Bf 110 B-1 (84 sztuk + 4 egzemplarze serii przejściowej) montowano silnik Junkers Jumo 210 Ga z bezpośrednim wtryskiem paliwa do cylindrów o mocy startowej 700 KM (515 kW) napędzający trójłopatowe śmigło. Prace nad wyborem optymalnego uzbrojenia trwały do wiosny 1938 roku. 15 marca 1938 roku wzbił się w powietrze pierwszy uzbrojony Bf 110 należący jeszcze do serii przedprodukcyjnej. Uzbrojenie samolotu od wersji B stanowiły 4 karabiny MG 17 i 2 nkm MG FF 20 mm montowane w przedniej części kadłuba oraz pojedynczy MG 15 montowany na ruchomym stanowisku na końcu kabiny, obsługiwany przez radiooperatora. Zapas amunicji do nkm MG FF 20 mm wynosił po 180 naboi na nkm (łącznie 360 sztuk naboi), do przednich MG 17 po 1000 naboi na km (łącznie 4000 sztuk naboi) i do tylnego karabinu 500 sztuk naboi. Wersja Bf 110C z 1939 roku otrzymała wreszcie docelowy silnik DB-601A-1 z bezpośrednim wtryskiem paliwa do cylindrów o mocy startowej 1100 KM i stała się pierwszą masową wersją seryjną. Od wersji B różniła się rurami wydechowymi silników skierowanymi do góry, mniejszymi osłonami chłodnic oleju pod silnikami, chłodnicami glikolu przeniesionymi pod skrzydła na zewnątrz od jednostek napędowych i kołami podwozia głównego w całości mieszczącymi się w powiększonych wnękach.
Prędkość maksymalna osiągana przez prototypy Bf 110 w czasie prób:
V1, V2, nieuzbrojony z silnikiem Junkers Jumo 210 B o mocy startowej 680 KM (500 kW): 455 km/h na 3000 m,
V3, nieuzbrojony z silnikiem Daimler-Benz DB 600 A z bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy startowej 975 KM (717 kW): 505 km/h na 4000 m,
Bf 110 A-0, uzbrojony z silnikiem Junkers Jumo 210 Ga z bezpośrednim wtryskiem paliwa do cylindrów o mocy startowej 700 KM (515 kW): 435 km/h na 3500 m,

W powszechnej ocenie niemieckich pilotów Bf 110B był samolotem zwrotniejszym i łatwiejszym w pilotażu od Bf 110C, choć z odczuwalnym niedoborem mocy. W wersji C wraz ze wzrostem prędkości opór sterów stopniowo zwiększał się, zmuszając pilota do użycia coraz większej siły przy zmianie kierunku lub wysokości lotu. Tym samym reakcje samolotu następowały z wyraźnym opóźnieniem. Jedyną zaletą Bf 110C były więc mocniejsze silniki i tym samym znacznie lepsze osiągi.

Dane techniczno-taktyczne wersji Bf 110 B
Masa własna: 4876 kg
Maksymalna startowa: 5695–5705 kg
Wymiary
rozpiętość: 16,80 m
długość: 12,52 m
wysokość: 4,11 m
powierzchnia nośna: 45,62 m²
Napęd: 2 silniki rzędowe Junkers Jumo 210 Ga o mocy startowej 700 KM (515 kW)
Uzbrojenie: 5 karabinów maszynowych MG 17 kal. 7,9 mm, 2 nkm MG FF 20 mm
Amunicja: po 1000 naboi na km w kadłubie, 500 naboi na km na tylnym stanowisku, po 180 naboi na nkm MG FF 20 mm,
Osiągi:
prędkość
maksymalna: 455 km/h na wysokości 4000 metrów
przelotowa: 320 km/h
wznoszenie: ... m/s
pułap: 7955 m
zasięg: 810 km, z dwoma dodatkowymi zbiornikami paliwa 1720 km
Załoga: 2 (pilot + radiooperator-strzelec)


Model:
Durafly Bf.110 to dobrze przeskalowany model tego kultowego niemieckiego myśliwca z silnikiem typu twin Doskonale oddaje agresywny zarys "Zerstörer" Usta agresywnego rekina, które nie tylko świetnie wyglądają , ale też pomagają w orientacji . Ilość części jest stosunkowo niska jak na tego typu modelu.  W zestawie jest dokładna instrukcja dzięki której model może być gotowy do pracy w mgnieniu oka . Cała elektronika jest zainstalowana w tym serwa , potężne silniki 1350kv , 20amp ESC , Światła NAV, mechanizmy wypuszczania podwozia . Do złożenia modelu wystarczy klej i śrubokręt które są w zestawie.

Bf.110 o rozpiętości 1200 mm jest większy od innych modeli. Jest to celowy zabieg Durafly by została odwzorowana skala modelu w porównaniu do innych samolotów.

Durafly szczyci się z  wprowadzenia najbardziej niezwykłych modeli na rynek i nasz Bf.110 nie jest wyjątkiem. Jest łatwy w montażu i sterowaniu, Posiada dobrze wyposażone zaplecze części zamiennych Jeśli szukasz dobrze zachowującego się w powietrzu modelu o wielu silnika to Durafly Messerschmitt Bf.110 powinien być na szczycie Twojej listy.

Cechy szczególne:
  • Unikalny wygląd i dźwięk dzięki 2 silnikom i sporym rozmiarom
  • Wytrzymała konstrukcja EPO
  • Światła nawigacyjne (zainstalowany fabrycznie)
  • Wysuwane i zsynchronizowane podwozie 
  • Skrętne tylne koło
  • Dostępne wszystkie części zamienne 
  • Łatwość montażu

Specyfikacja:
Rozpiętość skrzydeł: 1200mm
Długość: 900mm
Waga: 1300 ~ 1400g
Serwa: 4 x 9g, 2 x 4,5 g
Silniki: 2620 1350kv brushless Outrunners
ESC: 20A OPTO
UBEC: 5A
Śmigła: 8x4 3ostrza

Wymagane:
6 kanałowy Tx / Rx
2200 ~ 2600mAh 3S LiPo


UWAGA! Czas oczekiwania na dostawę 10-14dni




















 

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sklep Stacjonarny

Wystawiamy FV 23%

MMHobby1@gmail.com
tel. 889 15 73 73



Czynne: 

Poniedziałek 9:00 - 16:00

Wtorek 8:00 – 15:00

Środa 8:00 – 15:00

Czwartek 8:00 - 15:00

Piątek 11:00 – 18:00

Sobota 8:00 – 14:00

Niedziela i Święta – Nieczynne


UWAGA:
W sobotę 21 kwietnia
sklep stacjonarny
nieczynny


Prowadzimy też usługi:


 


Znajdziesz nas też na:
Polub nas na FB:



Jesteśmy też na:

Konto MMHobby


Konto MMHobby-pl




Koszyk
...jest pusty

Przechowalnia

Ilość produktów w przechowalni: 0

Zobacz

Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, a będziesz informowany o aktualnych nowościach i promocjach


Powiadomienia

Messerschmitt Bf.110 - 1200mm

Powiedz znajomemu




Powiedz o tym produkcie swoim znajomym
Przelewy24
Szybkie płatności bankowe,
płatności kartą kredytową i debetową.

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.